lördag 7 juni 2008

Mystic Light

Har inte så mycket att blogga om för det är inte så mycket stickning just nu. Kom i alla fall på att jag inte visat en helbild på min färdig blockade Mystick Light.

Sedan har jag börjat på en ny socka. En del av den känner ni säkert igen från en annan socka jag stickat tidigare. Det är ett helt eget mönster.

Jag snöat in på just sockor. Vet inte riktigt varför. Alla mönster jag letar efter så känns det som om det kan bli sockor av olika slag. Lite annat blir det stickat också, men mest sockor för tillfället.

4 kommentarer:

Inger sa...

Det är nog snart dags att jag börjar sticka min sjal nu.Börjar närma mig slutet på flera stickningar nu och det är dags att planera nästa projekt.Eller rättare sagt vilket av alla tänkta som ska få förtur.

Marias garnhändelser sa...

Sjalen blev jättevacker!
Stor kram

Eva i Halmstad sa...

De är ju så lätt att snöa in på sockor, jag gör de hela tiden.
Den ser fin ut.
HA de bra på dej.
Eva.

Anonym sa...

Åh, så vacker! Mycket fin. Och garnet passar perfekt :-)

Strumpan ser också supersnygg ut...