söndag 22 juni 2008

Allt som vanligt

Känns som en vanlig söndag. Midsommar är över och KM gav sig just iväg till Kina och jag är hemma med barnen. Det är med andra ord som vanligt.
Innan han åkte passade jag på att färga lite. Det är lite provfärgningar som kanske kan bli något framöver.


Sockklubbens junisockor är nu klara. Det har tagit lite tid med dem. Inte vet jag varför. Kanske för lite sticktid under ett tag. Jag har stickat mina i Pro Nature. De är blandade med ull och bambu.


Nu väntar jag med spänning på Juli sockorna. Det skall bli spännande och se vad det kan bli.

5 kommentarer:

Anonym sa...

mmmmm, lime.. :-) / Christine

Jennie sa...

Vilka härliga färger!

Eva i Stäket sa...

Sockorna blev jättefina!
Kul att du hann färga lite mer garn. Det blev härliga färger!

dominiqueknitting sa...

ver nice colors for the yarn ! And nice socks too, really summery. I hope for good weather first week of July, when I will be in Sweden...

TruckerElin sa...

Hej! Märker ju nu att jag vart här förut o tittat. :-)
Såg att du blockar *antar jag* en sjal på såna leksakspussel-grejer. Funderar så smått vart du hittat dom?
Blir inspirerad till att sticka sockor med när jag kollar runt här.., inte bra just nu när jag har fullt upp redan.
Ha det så bra!
/Elin