tisdag 4 september 2012

Island (3)

En dag var det utflykt hela dagen. Mycket spännade och många stopp.

Vi var bl a på en getfram. Där träffade jag på denna lilla kelgris som inte så gärna ville vara med på bild.


Alldeles vid denna getfram hittade jag några härliga hästar som jag stod och tittade på länge och väl. Detta hästhuvud vill inte vända på sig heller.


Lite utsikt såg vi lite då och då också. Vi var bl a där Snorreslurlason höll till också.


Detta ser nästan ut som ett vykort, eller hur? Vatten som sipprar genom lavabergen. otroligt vacker och ännu vackrare i verkligenheten.
Efter utflykten var det dags för kurser igen.





4 kommentarer:

heidi sa...

ja, det är verkligen vackert!

Missen sa...

Island är så vackert. Vill dit igen/Marie

Stickmamma sa...

Jag ser att du har samma problem som jag med bilderna. jag har slutat att fotografera bilder med kameran på "fel ledd" och tar bolder bara "som vanligt". Då behöver man inte hålla på att vönda. Jag tror att bilderna blir för höga och passar inte i bloggers mallar.
Kerstin

Pysselfarmor sa...

Ser att du hade det gott och härligt på Island.

oj oj som du ser vad jag stickar. Tror jag har fått mani på dessa provlappar!! Men så måste jag ju tänka på den där läxan också...voine voine hur ska det gå tro?! ;-)