söndag 5 september 2010

Spets på Västerberg

Snart är det dags för redovisning av läxan på Västerbergs kursen. Till denna gång handlar det om spets. Innan jag började hade jag bestämt mig för att inte göra så mycket prover p g a att min tid kändes så knapp. Några prover blev det dock.

Hittade några som jag var tvungen att prova. Sedan är det alltid kul att göra samma mönster i olika garner för att se hur det framträder. Kanske man skulle ha gjort med olika garner men samma stickor. Nja, det får jag prova någon annan gång.


2 kommentarer:

Stickeri sa...

Snyggt. Ibland är det kul att sticka provlappar. Jag stoppar dom bara i en skokartong sen, så jag vet egentligen inte varför jag sparar...
Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.

Stickmamma sa...

Det ser fantastiskt ut. Och, du har en utmärkelse på min blogg också...