fredag 10 september 2010

Många färger blev det

Det har varit lite tyst några dagar här. Kan någon gissa vad jag har gjort?
Tillsammans med M och 10 andra har jag gått färgningskurs på Västerbergs folkhögskola under den senaste veckan.

Jag var med 2 timmar på måndagen och sedan hela dagarna ons-tors och så halva dagen fredag. M, P och jag körde järnet för att försöka att hinna färga så mycket som möjligt för att ha en massa prover i en pärm. Här ovan syns hälften av dem.


Kursen var strukturerad och otroligt rolig. Om ni har chansen ta och gå nästa gång den blir!!! Hur kul som helst att ha. M, P och jag labbfärgade bara för att få prover. En del provade lite annat och så var det några som färgade mera också sista dagen.

Min pärm har nog närmare 500 olika färger. Inte dumt att ha och kolla på när man skall färga här hemma.

1 kommentar:

Maria sa...

Wow, vilken bukett! Vad använde ni för färg? Kan tänka mig att ni hade hur kul som helst!