söndag 5 april 2009

Syfestival Kista

Nu har jag varit i Stockholm, eller närmare bestämt i Kista. Igår hade jag en lite workshop med att sticka enkla flätor. Det var kul. Några kom och ville lära sig.

Lite garn inköp blev det. Allt är inte till mig utan till min Choklad och Garn kompis. Skall bara leta lite god choklad nu. Det blir till att åka till Gävle i veckan.

Jag gillar inte bara garn utan tyg också. Brukar passa på att köpa lite på Syfestivalen. Lite linne och lite batikviskos. Härligt att ha på sommaren och krinklat är bra när man skall resa för det blir inte skrynkligt.

5 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Jasså var DU där!?
Härliga garn- och tyginköp. Jag ångrar att jag inte kikade lite närmare på batiktryckta tyger och kråkbroderi. Men jag är nöjd ändå! :-)

Eva i Stäket sa...

Som vanligt trevligt att träffas!! Fina inköp du hittade!!

Inger sa...

Du fick visst med dig mer hem än vad jag lyckades med.Ja har bara inte orkat fotografera mina inköp än.Roligt att ses.

Knit-Marie sa...

Kul att ses!
Det blir ju snart igen.
Lycka till med CF!

Marie sa...

Tack för kortkursen i flätstickning på mässan! Du har rätt, det är inte alls svårt när man vet hur det går till:-)