torsdag 23 april 2009

Choklad och garnbytet

Nu har det anlänt ett litet paket till södra norrland.

I veckan kom mitt Garn & chokladbytes garn och choklad. Det är fairetrade choklad. Den ena kakan är mjölkchoklad och den andra mörk choklad. Ej nallad på ännu. (Den som spar den har). Sedan fick jag Debbie Bliss ecobomull i färgen, jag gissa två gånger, grönt. Tack Anna för detta!!!

Skall sanningen fram så kom det ett annat paket i veckan också. Nya böcker att inspireras av. Kontstrick och så Socks from the Toe up. Underbart fina böcker båda. Har inte hunnit kolla så mycket i dem ännu.

1 kommentar:

Inger sa...

Varifrån har du beställt böckerna?Kontstrikk har jag på bevaknig hos Adlibris.För ett tag sen fick jag ett leddelande om att den fanns att beställa,men när jag några dagar senare var inne på sidan fanns den inte tillgänglig.