måndag 13 juli 2009

Flygstickningar

Till Japan och tillbaka är det en bra bit. Hem var det desstuom "dag" flygning.
Mina Diagonal Lace (Sockklubbens mönster) stickade jag på dit och där och hem. De blev klara på hemvägen så när som på den sydda avmaskningen. Någon nål hade jag inte på flyget.


När sockorna var klara så tog jag fram Louise sjalen till Louise och jag hann en bra bit innan vi var framme i Köpenhamn. Tyvärr så kan jag inte sticka i bil eller buss p g a åksjuka, men flyget går det bra.

5 kommentarer:

Ulla sa...

Fantastisk prestation.
Sockarna sr jättefina ut och sjalen blir häftig.

Sommarfröken sa...

Finfint!
Ha det bra!/Sommarfröken

Inger sa...

Det ser så spännande ut när man läser om vad ni fått vara med om i Japan.

heidi sa...

jag älskar verkligen färgerna på dina sockar!!!

Anonym sa...

Fina sockor! Jag har hela tiden trott att man inte får ta med stickor in på flygplan då de är spetsiga föremål? Jag har aldrig vågat prova av rädsla att bli av med min stickning, men du har alltså inte haft några problem med det?