lördag 23 augusti 2008

Utmanad av Queen Mudd

Jag har blivit utmanad av Queen Mudd så här kommer det:

Fem saker som finns på min ATT GÖRA LISTA IDAG.
1. Sticka klart ett beställningsjobb.
2. Förbereda lektioner imorgon.
3. Hämta saker i Kungsgården.
4. Uträtta lite saker
5. Laga matlådor till veckan och förbereda kvällsmat.

Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Hade semester från mitt dåvarnade jobb. Arbetade på Hemköpshuvudkontor som ekonom. Tillbringade semester några dagar på Gotland tillsammans med mamma.

Ställen jag bott på.
1. Ett antal ställen i Falun.
2: Glimåkra
3. Väddö
4. Umeå
5. Finspång
6. Brussel i Belgien

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
Det var en svår fråga.
1. Bygga ut huset.
2. Resa.
3. Sticka mera.
4. Bjuda familjen och vänner på något kul.
5. Ge pengar till bättre behövande och till forskningen.

Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!
Ja, nu skickar jag vidare till några som jag gärna vill veta lite mer om:

Eva
Linda
Inger
Åsa
Pernilla
Annette

Det vore kul att få veta lite mer om er.

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Aha! Där ser man! ;-)
Nu har jag också svarat!

Ullin sa...

Jag antar utmaningen .... svaren kommer i morgon.