måndag 14 juli 2008

Katt bland hermelinerna

Den senaste Stockholmsresan började hur underbart som helst. Hade blivit inbjuden till Karin på stickträff med garnbyte. Åhh, så många trevliga jag fick möjlighet att träffa. Tänk att kunna åka dessa 20 mil och så får man vara med om en sådan här underbar eftermiddag!!! Inte ill.

T tog alla sekunder till att sticka för den varan blir inte så mycket nu när lilla Manda slåss för att få mammas uppmärksamhet. Karin hade Klara hemma. Hon var verkligen en liten charmis.

Manda kollade in sina underbara fötter. Outfiten är precis i min stil. Grönt!

Garnbyte var helt fantastiskt. Jag fick nya härliga garner med mig hem. Det var en helt underbar dag. Flera bilder kan du hitta här. Jag hade inte riktigt tid med kameran så det blev inte så många kort tagna.

Idag har jag tillbringat den mesta tiden på Gröna lund med våra barn. De somnade ganska snabb när vi äntligen kom hem.

Inga kommentarer: