onsdag 7 april 2010

Stockholms inspiration

Under en del av Påskhelgen var min nya stickväska och jag i Stockholm. På vägen ner var jag en sväng till Eva. Då var det flera grader varm så vi kunde sitta på altanen och ha det bara skönt. Senare under resan blev det snöglopp. Ja, det är ju april så man får räkna med sådant kanske.

Träffade några av mina härliga stickvänner i Stockholm och vi diskuterade kring spetssjalar. Nja, lite fika blev det naturligtvis också.

De två borden vi hade satt ihop var belamrat med material på stickade sjalar, stickade prover på sjalar och böcker.


Det var en helt underbar dag. Ni må tro att jag lever på detta länge. Tack alla för en trevlig Annandag Påsk.

2 kommentarer:

Eva i Stäket sa...

Tack för senast!!

Susilull sa...

Vilken härligt inspirerande "röra"! Låter som en kanondag!