tisdag 24 april 2012

En present

Nu när det är vår börjar de flesta kurser att gå mot sitt slut. Det är jobbigt att skiljas från grupper jag jobbar med. På något sätt blir man fäst vid alla personer man träffar och vill så gärna fortsätta med det. I helgen fick jag en present bara så där.


En liten påse med en bedårande ask i.

Asken såg ut så här med en rosette på

I asken låg en sidenliknande påse.

I denna påse låg ett halsband. Ett sådant långt hänge, vilket jag har funderat länge på att införskaffa. Längst ner är det ett stort hänge med lite olika saker på och bl a en hel del stickmarkörer.


 Jag fick också andra hängen för att kunna byte. Nästan alla är i grönt. Konstigt!!

Helt överväldigande blev jag över detta fina smycke. Hade inte väntat mig en sådan present.

TACK!!!!


Inga kommentarer: