onsdag 3 februari 2010

Utmärkelse


Härom dagen kom denna till mig från Anette.


Detta innebär att jag skall berätta sju intressanta saker om mig själv. Hum, det är svårt att veta om det är intressant.


  1. Varje tisdag och fredag tillbringar jag flera timmar i stallet. Ena dagen rider jag själv. Har tagit upp det efter 23 års uppehåll.
  2. Är dalkulla i förskingringen.
  3. Som ung var jag en framgångsrik tävlingsgymnst. (Det kan man inte tro numera.)
  4. Stickar lite varje dag. Gör jag inte det blir jag inte på något bra humör enligt min make.
  5. Samlar på fingerborgar. En ganska bra hobbie som inte tar så stor plats.
  6. Avskydde textilslöjd i 9:an. (Berodde mycket på läraren) Kanske är det därför jag själv är det i dag. Vem vet?
  7. Älskar tulpaner, belagonior och orkidéer.

Eftersom denna utmärkelse har hoppat runt en hel del kring på olika bloggar så skickar jag vidare till den som vill ta upp den och som inte har haft den tidigare.







Inga kommentarer: