torsdag 10 december 2009

Prickiga även i Norrland

De underbara prickiga paketen har hittat fram till Södra norrland också. I veckan komm detta svarta prickiga. Härligt med ett paket!!! Det är så tråkigt och mörkt så ett härligt paket var bara så härligt.

Lyste upp detta grå och mörka väder. Nu VILL jag ha snö så det blir lite ljusare.


Innuti var det två allt-i-allo gömmor en plommon och en syrenfärgad. Alldeles perfekt. Jag kan berätta en hemlis!!! Jag har fått några sådan här paket tidigare, men då har jag inte bloggat om det. Dessa små gömmor (även sockgömman) gillar jag skarpt. Det passar så bra till mina stickningar.

2 kommentarer:

TruckerElin sa...

åh.., såna har jag suktat på bara för några dagar sen. Men plånboken säger nej, nej, nej och nej :/
Jättemysiga verkar dom vara iaf!

Anna sa...

Det är så bra att du är nöjd tycker jag och får ny lust att gå till arbetsrummet och jobba vidare!