torsdag 15 januari 2009

Framåt

Jo, jag stickar och stickar och har nu kommit 9 bubblor på min Tivoli. Nja, skall sanningen helt fram så har jag jobbat också annars hade jag kommit längre.

Bäst att ligga i för nu väntar Kristina in mig. Bäst att sticka som bara den. Hinner nog sticka en del ikväll när jag är ensam. Bara jag fått barnen i säng så.

Jag har länge gått och tänkt att köpa mig sockblockers. Nu gjorde jag slag i saken efter jul. Passade på att köpa två nystan silkgarden sock garn också. Kunde inte riktigt låta bli. Få se vad det kan bli av det. Har ingen som helst aning just nu.

6 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Sockblocker, det måste jag kolla. giller färgerna på din Tivoli.

Boel sa...

Jag har blivit så sugen på en tivoli jag också efter att ni har börjat. Frestare där ;=). Kanske dags för mig att testa en Hanne Falkenberg grej har aldrig gjort det. Din Tivoli blir så fin!

Må så gott!
Boel

Knit-Marie sa...

Tivoli ser ju jättekul ut!
Och sockblockare måste jag skaffa snart...tänkt på det länge men inte blivit av.

Susanne sa...

Sockblockare ja, samma här. Var hittade du dina, dom såg jättefräcka ut :)

Inger sa...

Ja,nog blir man sugen på att få sticka en egen tivoli alltid.

Kristina sa...

Snyggt. Det ska bli så kul att jämföra våra Tivoli. Jag väntar otåligt =) KRAM