måndag 27 oktober 2008

Sundsvall t o r

I helgen träffades alla lokalgrupper i Stickas regi. Nja, alla var inte med men väldigt många. Det stickades flitigt när undertiden vi diskuterade olika områden.


C och M hade ordnat allt med lokal och god mat och inte minst fika också. Tack skall ni ha!!!

Lördagskvällen fick vi besöka C affär. Den var helt underbar ljus. Sist jag var i denna affär gick det knappt att komma in och än mindre såg man vad man kunde bli inspirerad av.
Söndagen tog vi en del tid att göra något lite crazy. Det blev olika bakelser och smörgåsar och lite kaffe i en kopp också. viss blev det läckert.

Inte utan att man är lite mör av alla intryck och funderingar och även en massa ideér.
Idag har jag varit på föreläsning om betyg och bedömning med tillhörande diskussion. Gjorde inte till att man känner sig mindre mör idag.

3 kommentarer:

TruckerElin sa...

Hej!
Jag har en liten fundering.. Hur lång tid tar det att läsa till textillärare? Är det nån speciell utbildning? Jag är lite lat som inte letar på nätet jag vet.., men tänkte det är enklast att fråga när man bara har tanken löst i huvet.. :-)

Knit-Marie sa...

Så kul ni hade! Emy-Ann redogjorde för era förehavanden igår på (D)Järva maskor. Fråga: Kan jag få koppa din bakelse-bild till min blog?

Monica Hansen sa...

Så många godsaker:)